نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

نتیجه بازی خوشه طلایی و شاهین بندرعامری در لیگ یک | فرصت سوزی شاگردان حیدری در مشهد+ فیلم

  • کد خبر: ۲۱۴۱۶۰
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
نتیجه بازی خوشه طلایی و شاهین بندرعامری در لیگ یک | فرصت سوزی شاگردان حیدری در مشهد+ فیلم
تیم‌های خوشه طلایی و شاهین بندرعامری در هفته بیست و یکم لیگ آزادگان در مشهد به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال خوشه طلایی بعد از حرف و حدیث‌هایی که در طول هفته گذشته بابت میزبانی اش بوجود آمده بود، عصر امروز در استادیوم امام رضا (ع) مشهد میزبان شاهین بندرعامری بود.

خوشه طلایی در همان شروع بازی و دقیقه ۸ روی یک غافلگیری موفق شد گل اول بازی را توسط علیرضا ادهمی به ثمر برساند و شروع خوبی در مشهد داشته باشد. در ادامه تلاش تیم شاهین بندرعامری برای ثبت گل مساوی بیشتر شد، اما بی دقتی بازیکنان این تیم و البته سیو‌های گلر خوشه طلایی باعث شد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم خوشه طلایی دست به دو تعویض زد و مهرداد بایرامی بازیکن پیشین تراکتور را به زمین فرستاد. نکته جالب اینکه مجوز بازی بازیکنان تعویضی خوشه طلایی قبل از سوت پایان نیمه اول صادر شد!

بازی در نیمه دوم با حملات جسته و گریخته دو تیم دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۸۷ داور نقطه پنالتی را به سود تیم شاهین بندرعامری نشان داد و میلاد شعبانلو با یک ضربه دقیق، گل تساوی را به ثمر رساند.

از حواشی این دیدار می‌توان به عدم صدور مجوز حضور خسرو حیدری، سرمربی خوشه طلایی برای حضور روی نیمکت تیمش در کنار زمین اشاره کرد که حیدری مجبور شد تیم خود را از جایگاه خبرنگاران هدایت کند.

خوشه طلایی با این تساوی ۱۷ امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول باقیماند. شاهین بندرعامری نیز با این تساوی ۱۵ امتیازی شد و به در رده شانزدهم جدول صعود کرد.

شاگردان خسرو حیدری در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، دوشنبه ۱۴ اسفند مهمان شهرداری آستارا خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->